woensdag 29 juni 2016

Zevende Blogartikel online op www.leoniae.nl Eerste Give-Away

Hey lieve lezers,
Het is zover :), ik heb op mijn blog www.leoniae.nl de 10 Bloglovin volgers bereikt, daar ben ik heel blij mee en dat wil ik vieren door een winactie te houden. Ik geef drie producten van Essence weg en als er meer mensen meedoen met de Give-Away doe ik er nog een verrassings- goodie bij!

Wat moet je doen om mee te doen?

Ga naar mijn blog www.leoniae.nl en volg de stappen in het artikel :).


Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ Veel leesplezier :). 


De Give-away duurt tot 18 Augustus 2016.

Ik hoop dat jullie de Give-Away leuk vinden, mocht je toch vragen hebben dan kun je altijd mailen naar leoniae.blog@gmail.com. Ik hoop dat ik binnenkort iemand blij kan maken met deze producten :).


0 reacties:

Een reactie posten