woensdag 15 juni 2016

Zesde Blogartikel online op www.leoniae.nl Mijn nieuwe aanwinst van de Six

Hey lieve lezers,
Het zesde blogartikel staat online op mijn website www.leoniae.nl.
Een tijdje geleden heb ik bij de Six een hele leuke accessoire gekocht, namelijk een tas. Ik was al een tijdje opzoek naar een middenmaat-tas, een hele grote tas had ik al en een hele kleine tas ook, dus een tas die daar precies tussen zat kon niet gemist blijven. Toen ik de Six binnenliep en de tassen zag staan kon ik het niet laten deze mee te nemen, ik ben er heel blij mee en wil hem daarom ook graag even met jullie delen :). Benieuwd? Lees dan verder op www.leoniae.nl.


Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ Veel leesplezier :). 

Binnenkort geef ik een Give-Away op mijn site www.leoniae.nl, wat zou jij leuk vinden om te winnen?



0 reacties:

Een reactie posten