donderdag 25 februari 2016

Tweede blogartikel online op www.leoniae.nl Review Treaclemoon Bath and Shower gels

Hey lieve lezers,
Het tweede blogartikel staat online op mijn eigen .nl site :). www.leoniae.nl 
Als het buiten niet zulk lekker weer is, maar je wilt toch ontspannen en genieten en dat natuurlijk ook lekker warm? Waarom dan niet lekker in bad? Of een douche met een heerlijke douche gel? Even wegdromen naar de dagen dat het heerlijk weer zal zijn en je buiten met een ijsje kan lopen :). Vandaag als tip daarvoor, en natuurlijk ook gewoon voor alle anderen dagen in het jaar, drie Treaclemoon Bath and Shower gels :). 

Bij de Etos is op het moment tot aanstaande zondag 6 maart een hele leuke actie, 1+1 gratis op alle bad en douche (m.u.v. baby en kids). Ik ben meteen naar de Etos gegaan en toen ik bij het schap van Treaclemoon kwam, was ik meteen verkocht! Ik heb gelijk ingeslagen en heb zes Bath and Shower gels gekocht, vandaag een review van drie daarvan :). Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan verder op www.leoniae.nl :).

Ook heb ik op mijn .nl site zelfgemaakte creaties geplaatst die je kunt kopen :)! Leuk om cadeau te geven of voor jezelf :). Niet iedereen kan zeggen dat ze een Handmade creation by Leoniae hebben :).

Zie voor de post: http://www.leoniae.nl/2016/02/24/review-treaclemoon-bath-and-shower-gels/

Zie voor Handmade creations by Leoniae: http://www.leoniae.nl/handmade-creations-by-leoniae/ 
Veel leesplezier :). 

0 reacties:

Een reactie posten